CO DĚLAT KDYŽ

 

Jak na změnu dodavatele?

Jednoduše nám zavolejte, zašlete e-mail nebo prostě přijďte, vypočítáme Vaši úsporu. V případě zájmu následně obratem připravíme Smlouvu i Plnou moc k podpisu.

 

Mohu požádat o změnu distribuční sazby či změnu výše jističe?

Optimalizací sazeb a jističů se zabýváme dlouhodobě, stejně jako výměnou zastaralých zařízení za nové. Realizujeme je běžně s našimi externími partnery.

 

Jak dlouho trvá změna dodavatele?

V souladu s platnou legislativou tři kalendářní měsíce (Vaše stávající smlouva je uzavřena na dobu neurčitou).

V případě vázání odběrného místa na dobu určitou řešíme požadavky individuálně tak, abychom zákazníka nevystavili riziku sankcí.

 

Kolik mě bude změna dodavatele stát?

Změna dodavatele je zcela bezplatná, žádný aktivační ani jiný poplatek u nás nehradíte.

 

Jak je to s odečty, kam se obrátit při poruše měřidla

Se změnou dodavatele není spjata změna distributora. Ten je dán územně a je mj. zodpovědný za odečty spotřeby a správu plynoměrů a elektroměrů. V případě poruchy můžete samozřejmě kontaktovat nás.

 

Kdy obdržím konečné vyúčtování od stávajícího dodavatele?

Konečné vyúčtování od Vašeho stávajícího dodavatele Vám bude zasláno nejpozději do jednoho měsíce od data změny dodavatele. Pokud ne, rádi to vyřešíme za Vás.

 

Jak se dozvím, kdy budu Vašim zákazníkem a od jakého data mám hradit zálohy?

Včas písemně upozorníme na všechny změny.

 

Jakým způsobem mohu hradit zálohy a vyúčtovací faktury?

Způsob úhrady je zcela na Vašem uvážení – sjednává se při podpisu Smlouvy. Nabízíme všechny běžné typy možností úhrad (SIPO – ze zákona jen pro domácnosti, bankovní inkaso, vlastní podnět (např. trvalý příkaz), poštovní poukázky, platbu osobně na pobočce)

 

Jakým způsobem mi bude výše zálohy nastavena a je možné výši či četnost záloh změnit?

Předepsané zálohové platby by v souhrnu měly odpovídat skutečné spotřebě zákazníka, ale i přesto mohou nastat situace, kdy je nutné je upravit. Výši záloh je samozřejmě možné změnit. Prvotní četnost i výše záloh je nastavena ve Smlouvě.

 

Je možné vystavit splátkový kalendář?

Ano je to možné.

 

Přeplatky z vyúčtovacích faktur jsou vraceny či započítávány do další faktury?

Přeplatky jsou zasílány způsobem sjednaným ve Smlouvě – na účet zákazníka či poštovní poukázkou do vlastních rukou.

 

Jak se s Vámi mohu spojit?

Jsme Vám k dispozici osobně, na e-mailu: info@energienadruhou.cz nebo třeba na mobilním čísle 732 64 65 10. Neschováváme se za infolinky.

PLYN – CENÍKY DOMÁCNOSTI A FIRMY 2018 (do 630 MWh/rok)

NÁKUP PLUS – distribuční oblast GasNet, s.r.o. 

NÁKUP PLUS – distribuční oblast Pražská plynárenská Distribuce, a.s. 

NÁKUP PLUS – distribuční oblast E.ON Distribuce, a.s.

CENÍKY DOMÁCNOSTI A FIRMY 2017 (do 630 MWh/rok)

NÁKUP PLUS – distribuční oblast GasNet, s.r.o. 

NÁKUP PLUS – distribuční oblast Pražská plynárenská Distribuce, a.s. 

NÁKUP PLUS – distribuční oblast E.ON Distribuce, a.s.

CENÍKY DOMÁCNOSTI A FIRMY 2016 (do 630 MWh/rok)

NÁKUP PLUS – distribuční oblast RWE GasNet, s.r.o. 

NÁKUP PLUS – distribuční oblast Pražská plynárenská Distribuce, a.s. 

NÁKUP PLUS – distribuční oblast E.ON Distribuce, a.s.

 CENÍKY DOMÁCNOSTI A FIRMY 2015 (do 630 MWh/rok)

NÁKUP PLUS – distribuční oblast RWE GasNet, s.r.o.

NÁKUP PLUS – distribuční oblast Pražská plynárenská Distribuce, a.s.

NÁKUP PLUS – distribuční oblast E.ON Distribuce, a.s.